Koszt dostawy



Wysyłka

Zamówiony towar wysyłamy kurierem Geis (K-EX). Ceny za transport zależne są od wagi towaru i podane są przy końcowej realizacji zamówienia. Są one doliczane do wartości towaru.


Koszty wysyłki kurierem Geis (K-EX):
- do 3 kg - 13 zł
- do 10 kg - 18,50 zł
- do 20 kg - 20 zł
- do 31,5 kg - 24.60 zł
- do 50 kg - 48 zł
- do 100 kg - 111 zł
- do 200 kg - 225 zł
- do 300 kg - 330 zł

Wysyłka roweru (koła 20-29'') - 24.60 zł


Jeśli w opisie produktu podana jest informacja o gratisowej wysyłce, wówczas koszty dostawy ponosi nasz Sklep.

Opłata za pobranie pieniędzy przez kuriera + 10 zł

Opłata za wysyłkę roweru złożonego, gdzie pozostaje zamontować tylko pedały i ustawić kierownicę +80 zł

Opłata za dostawę roweru GIANT I LIV +80 zł

UWAGA: Kurier ma obowiązek dostarczyć pod drzwi przesyłki ważące do 31,5 kg. Cięższe paczki doręcza pod klatkę lub bramkę. Należy sobie wtedy zapewnić pomoc przy wniesieniu paczki do domu.


Czas realizacji zamówienia to zwykle 1-7 dni roboczych. W szczególnych przypadkach czas może się wydłużyć do 14 lub więcej dni. Klient jest o tym informowany drogą elektroniczną.

Nie wysyłamy towaru za granicę.



Zwroty

Zwroty zakupionych towarów są przyjmowane zgodnie z załącznikiem nr 2 do Regulaminu sklepu. Zwracane towary nie powinny być używane, powinny posiadać oryginalne opakowanie, nie mogą być uszkodzone i muszą być dostarczone w komplecie (wraz z dołączonym osprzętem). Jednak nie później niż 14 dni od daty otrzymania towaru. Pieniądze za zwrócony towar zostaną wysłane na podane konto lub adres w ciągu 14 dni roboczych. Koszty zwrotów ponosi kupujący. Do zwracanego towaru klient musi dołączyć podpisane OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ.


Reklamacje

Reklamacje gwarancyjne należy ZGŁASZAĆ bezpośrednio do nas. Nasz sklep poinstruuje, jak postępować w danych przypadkach. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności doręczyciela. Szczegóły dotyczące reklamacji zamieszczone są w punktach 13-17 Regulaminu.
Pokrywamy koszty przesyłek wynikłych z błędnej realizacji zamówienia przez nasz sklep.


UWAGA: ZAWSZE SPRAWDZAJ ZAWARTOŚĆ PRZESYŁKI PRZY OBECNOŚCI DOSTARCZAJĄCEJ OSOBY!


Zwroty i reklamacje powinny być adresowane na adres podany w danych kontaktowych sklepu.

Wróć